ข่าว:

Exness ลงทะเบียนระบบใหม่ ใส่รหัสพาร์ทเนอร์ 73208
https://www.exness.com/boarding/sign-up/a/73208?lng=th
1. เลือกประเทศ ไทย
2. อีเมล์จริงของคุณ
3. รหัสผ่าน
* รหัสผ่านต้องมีความยาว 8-15 ตัว
* ใช้ทั้งอักษรตัวพิมพ์ใหญ่และตัวพิมพ์เล็ก
* ใช้ทั้งตัวเลขและตัวอักษรภาษาอังกฤษ
* ห้ามใช้อักขระพิเศษ (!@#$%^&*., และอื่นๆ)
4. ใส่รหัสพาร์ทเนอร์ 73208

Main Menu

server exness ช่วงนี้มีปัญหา no connection หรือ เปิด ปิด สัญญา ไม่ค่อยได้

เริ่มโดย junjao, เมษายน 14, 2016, 05:52:48 PM

« หน้าที่แล้ว - ต่อไป »

0 สมาชิก และ 1 บุคคลทั่วไป กำลังดูหัวข้อนี้

junjao

server exness ช่วงนี้มีปัญหา no connection หรือ เปิด ปิด สัญญา ไม่ค่อยได้

การแก้ไขโดยให้ login ใหม่ --> id + password ใหม่ ทำทั้งมือถือ และ pc (ผมทำแล้วผ่าน)



แนะนำ ตอนซื้อให้ ตั้ง take profit และ stop loss ด้วยนะครับ

ทางเราได้รับผลกระทบจากปัญหาขัดข้องทางเทคนิคประเภท Denial of service (DDos) ซึ่งส่งผลให้เซิฟเวอร์ของเราไม่สามารถใช้งานได้เป็นช่วง ๆ ครับ
ผู้เชียวชาญกำลังเร่งดำเนินการอยู่ครับ
รบกวนรอประมาณ 20-30 นาทีครับ
แล้วลองใหม่อีกครั้งครับ
ขออภัยในความไม่สะดวกครับ (เจ้าหน้าที่ exness ตอบมาครับ)

DDos คือ การโจมตีเครื่อง server โดยการยิง หรือบอม จากเครื่องลูกข่ายในจำนวนมาก ทำให้เครื่อง server ไม่สามารถใช้งานได้

ที่มา https://www.exness.com/intl/th/news/article/ongoing_ddos_attacks_causing_service_disruptions/a/73208

----------------------------------------------------------

เม.ษ. 13, 2016
Dear Client,

We are currently experiencing a spate of ongoing denial of service (DDoS) attacks, resulting in connection and service disruptions on our website and trading terminals.

The first DDoS attack occurred on April 6, which lasted till April 7, 2016, was targeted at our website. This caused disruption to our website and certain functions (e.g. deposits and withdrawals, changing of personal information, leverage adjustment, etc.) in clients' Personal Area. The issues were resolved within 24 hours, with full functionality of the website and Personal Area restored.

Last night, we once again suffered another cyberattack, this time targeted at our trading servers. Our specialists have since resolved this issue, but some clients may still experience slow MT4 connection.

Despite the ongoing attacks, your personal data and funds remain uncompromised. We would also like to take this chance to reiterate our stand in data and funds protection, and that your details are always kept safe.

Should you require any assistance during this period, please contact us at support@exness.com. We will investigate each case thoroughly and will get back to you as soon as possible.

We seek your kind understanding and apologize for any inconvenience caused.

Yours sincerely,

Exness Team

----------------------------------------------------------
ทาง exness ได้แก้ไขแล้ว ผ่านแล้ว

Exness stands strong against DDoS attacks
เม.ษ. 20, 2016

Dear clients and partners,

Following our launch of the industry-first Unlimited Leverage in March and successful offline events, we have come under a wave of distributed denial of service (DDoS) attacks, a common cybercrime that is usually launched against high profile businesses and organizations.

In the week leading up to our meeting with partners in China, a spate of targeted DDoS attacks was launched against our website and trading servers. Although we have had experience managing such attacks over the past five years and have built a very secure system, the evolving and unpredictable nature of DDoS attacks makes it a cybercrime that is difficult for any institution to build a 100 per cent defense against. Additionally, the ongoing DDoS attacks adopt a simultaneous, multi-pronged approach, using ICMP, TCP, DNS response, NTP, SYN, and UDP flood techniques to overload the system with malicious traffic at approximately 30 Gbps.

After successful restoration of our website within 24 hours after the first DDoS attack on April 6, 2016, and with enhanced protection from our hosting provider, Webzilla, the attackers changed their strategy and have since been targeting our trading servers. Given the intricate link between trading servers and platforms, MetaQuotes, the provider of MetaTrader 4, is assisting our support and IT departments, who are working on a 24/7 basis, to enhance the systems. On top of that, we are also working with two other external vendors, who are proficient in tackling DDoS attacks, to reinforce the infrastructure.

Although the teams have been successful in managing the multiple daily attacks, trading services may still be intermittent and MT4 connection may be slow. As a service provider, we will continue to manage these assaults and provide timely updates on the situation. At the same time, we would also like to thank you for your kind understanding and patience.

About DDoS attacks

What:
A highly-noticeable cybercrime affecting service provision, DDoS attack is a popular cybercrime adopted by cyber vandals. Unlike hacks, no user data or funds are compromised in a DDoS attack.

How:
DDoS attacks are launched via botnet, which sends millions of dummy traffic (such as fake access requests) to a targeted server all at the same time. This floods the internet tubes, overwhelms the server and thereby shuts the server down. As such, online services become unavailable to a business' or institution's intended users.

Who:
A cybercrime that is easy to perform but difficult to defend against, businesses, organizations, and institutions are often victims of such assaults.

Why:
Motivations behind DDoS attacks vary and can range from extortions and competition to activism and boredom.

------------------------------------------------------------------------------------------------

สรพล
jun_jao2000@hotmail.com
MT4 MT5 EA Indicator EURUSD USDJPY XAUUSD Gold Bitcoin Oil
สอบถาม 081-446-5311 , line : junjaocom , Email : jun_jao2000@hotmail.com
สมัคร Exness ได้ที่ https://www.exness.com/a/73208
หน้าลงทะเบียน Exness ได้ที่ https://www.exness.com/boarding/sign-up/a/73208?lng=th
ขั้นตอนสมัคร exness https://www.junjao.com/board/index.php?topic=279

x [close]
x [close]